Review Azada: Ancient Magic

<< Inapoi la jocul Azada: Ancient Magic

Lansat la numai un an de la inceperea acestui proiect, “Azada: Ancient Magic” a fost lansat! Acesta este continuarea unui joc de succes, un hibrid intre aventura si gasirea obiectelor ascunse care impleteste un numar mare de puzzle-uri unice cu o atmosfera intriganta. Scopul jocului e sa rezolvi aceste puzzle-uri pentru a dezarma niste amenintari magice. Pe masura ce strabati o biblioteca de literatura, ii vei ajuta pe Rapunzel, pe Regele Arthur, pe Dracula si altii sa scape din povestile lor ce incep sa se schimbe. Trebuie sa te astepti la niste puzzle-uri extraordinare si o multime de mini-jocuri in aceasta continuare a seriei pusa in practica minunat.

“Azada: Ancient Magic” e structurat in jurul unor puzzle-uri din jurul a peste doua duzine de carti de povesti. Deschide cartea, iar personajul principal iti va prezenta problema pe care o are. Frunzaresti paginile folosing sagetile din josul paginii. Fiecare pagina contine o scena unde intalnesti indicii, obiecte, puzzle-uri, toate utile pentru a rezolva misterul principal al acelei carti. Aduna tot ce poti, foloseste obiectele acolo unde trebuie si dai pagini inainte si inapoi pentru a elibera personajul principal. Seamana putin cu un joc de evadare dintr-o camera, cu mai multe nivele.

Dupa ce rezolvi un set de carti si eliberezi personajele respective, va trebui sa le transporti catre o masinarie mare si ciudata din biblioteca. Acest aparat te ajuta sa identifici sursa raului din biblioteca in persoana unuia dintre acele personaje. Va trebui sa joci cateva mini-jocuri pentru a reusi, iar apoi vei continua munca din rafturi.

“Azada: Ancient Magic” nu este decat un mare WOW, la fiecare coltisor. E proaspat, distractiv, o provocare satisfacatoare si ofera puzzle-uri care te forteaza si sa gandesti, si sa experimentezi si, imediat ce te afunzi in aceasta lume fantastica, nu vrei sa mai iesi pana cand nu ai atins sfarsitul. Da, chiar asa de reusit e. Si nu numai la capitolul idei si grafica, ci si la efectele sonore, inregistrate de Deutsche Film Orchestra, care a compus 30 de minute de muzica originala pentru aceasta productie.

“Azada: Ancient Magic” se concentreaza mai mult pe rezolvarea puzzle-urilor folosind obiectele diverse din joc. Astfel, va trebui deseori sa experimentezi cu ceea ce ai in inventar pentru a te descurca in joc. Poti deschide o cutie cu levierul? Poti sapa o groapa cu mistria? Incercarile tale nu vor fi incununate intotdeauna de succes, iar aici jocul te pedepseste, rapindu-ti putin din timpul pe care il ai la dispozitie.

“Azada: Ancient Magic” este un adevarat soc pentru industria jocurilor video, ca si jocul original al seriei. In plus, exploateaza lacunele genului pentru a-l imbunatati si pentru a-l face cu adevarat captivant, satisfacand si aventurierul si pe cel care dezleaga puzzle-uri. Pe scurt, e o experienta fantastica, de la inceput, pana la sfarsit.