Review Fifa 15 : Ultimate Team

<< Inapoi la jocul Fifa 15 : Ultimate Team

Fifa 15 aduce fotbalul la viața în detalii uimitoare pentru ca fanii să poată experimenta emoția sportivă ca niciodată înainte. Sunteți martori la intensitatea mulțimii scandând și aplaudând ca în ziua meciului, și de a asculta comentariile de ghidare a fanilor prin intermediul poveștii jocului cu o prezentare dinamică a meciului. Pentru prima dată, toți cei 22 de jucatori de pe teren sunt dotați cu Inteligență Emoțională - acum jucatorii vor reacționa la adversarii și colegii de echipă în cadrul, și față de desfășurarea meciului. Imaginile de generație următoare au așezat fanii în tribunele animate, iar iarba se rupe și se uzează odată cu progresul meciului. Imaginile autentice fac ca jucătorii să se încline, să fie atletici, iar aspectul lor fizic este cât mai real cu putință. Controlul jucătorilor sporește capacitatea de reacție a mișcării acestora, dă sportivilor mai mult control și personalitate mingii, și face din contactul om la om mai plin de satisfacții decât oricând înainte. Fotbalul este cel mai mare spectacol pe pământ și FIFA 15 pune fanii în centru, permițându-le să simtă emoția și intensitatea celui mai iubit sport din lume.

Inteligență emoțională - Pentru prima dată, FIFA 15 modelează emoțiile tuturor celor 22 de jucători de pe teren, oferind fanilor o șansă de a experimenta atitudini de primă clasă și personalitățile celor mai buni jucători de fotbal din lume, în timpul unui meci. Jucătorii recunosc acum situații care declanșează un răspuns emoțional și reacționează în funcție de contextul natural al jocului. De exemplu, un jucător care este faultat în mod repetat de către un adversar ar putea confrunta adversarul, în funcție de gravitatea problemei și contextul competiției. Jucătorii vor răspunde în mod autentic cu noi reacții la decizii, la abordările slabe, la șansele ratate, la obiective și la alte momente cheie de pe tot parcursul jocului. Exista peste 600 de reacții emoționale potențiale care s-ar putea ivi pe parcursul unui joc.

Prezentarea dinamică a meciului - Ziua meciului se va simți mult mai dinamică și mai vie decât oricând înainte - vă ajută să pătrundeți în acțiunea meciului, fără să vă scoată din moment. Cu comportamentul specific regiunii, mulțimea se va distinge prin urale și cântece destinate clubului său, ligii, țării sau continentului. Fanii lui Anfield din Liverpool se simt și acționează diferit față de fanii La Bombonera din Buenos Aires. Comentatorii își vor menține comportamentul specific fanilor, declanșat de momente unice, cum ar fi fanii din Poznan sau cântecul clubului. Noile reacții ale băncii de rezerve, celebrarea jucătorului cu numărul 10, animații copil de mingi și comentariul contextual vor păstra fanii FIFA 15 implicați în povestea meciului.

Tactici de echipă - Echipele vor deține acum conștientizarea contextuală a jocului și vor ajusta dinamic tacticile în funcție de situație. De exemplu, adversarul ar putea fi lider cu un gol în minutul 88 și decidă să țină mingea în colț în încercarea de a trage de timp. Rezultatul final este un adversar mai uman care își asumă mai multe riscuri și are o abordare mai conservatoare atunci când se află la conducere. Autobaza în poartă, amestecul și tragerea de timp sunt doar câteva dintre tacticile de echipă pe care fanii le vor recunoaște în FIFA 15.

Imagini video autentice ale jucărorilor - Echipa de dezvoltare FIFA 15 a creat fotbalistul de Generație Următoare - asigurând un aspect real al jucătorilor, în adevărata lor formă fizică. Un sistem complet nou de iluminare bazat pe fizic schimbă modul în care jucătorii arată, asigurând utilizatorii de posibilitatea de a vedea un nivel al detaliului pe fețele jucătorilor care nu a fost posibil înainte. Noile modele de manevrare a corpului și a caracterului face jucătorii se simtă puternici și atletici, în timp ce kiturile mută realist și reacționează la mediul din ce în ce murdar de noroi și iarbă în care se desfășoară meciul.

Urmele reale - Urmele nu vor mai fi ce au fost. Alunecările, urmele de bocanci sunt acum vizibile pe teren, și pe durata progresului meciului, suprafața de joc devine din ce în ce mai uzată la fel cum ar fi într-un meci de fotbal adevărat. Fanii care joacă pe ploaie sau pe vreme umedă vor observa noroiul și molozul de pe teren. Fanioanele, ramele obiectivelor care se agită și panourile publicitare animate cu LED-uri sunt doar câteva dintre noile detalii care aduc FIFA 15 la viață.

Agilitate & Control - FIFA 15 adaugă un nivel de reacție și un control cu totul noi. Driblingurile în alergare și atingere permit jucătorilor să țină mai bine mingea sub control în situații de sprint și de atingere, oferind personalitate celor mai recunoscuți jucători din lume. Leo Messi va dribla și se va deplasa ca în viața reală. Biomecanica actualizată a jucătorului înseamnă că jucătorii vor reacționa acum și se vor deplasa cu echilibru și control cât mai apropiat atunci când sunt în posesia mingii. Pașii mai preciși și rotirile la viteză mică, controlul mai atent la viteze mari, oferă fanilor mai mult control și o mobilitate sporită atunci când comandă jucătorii de pe teren.

Confruntările om-la-om - Deposedarea adversarului în FIFA 15 este mai plină de satisfacții și mai fizică decât oricând înainte.Jucătorii folosesc apărarea cu întregul corp pentru a câștiga posesia și a o păstra. Recompensa cea mai mare a posesiei va fi apărarea, ajutând jucătorii să țină mingea aproape de picioarele lor, atunci când este câștigată o provocare. Noi barje de umăr, împingeri / trageri mecanice, căderi fizice, permit fanilor să se simtă lupta; tragerea de tricou este, de asemenea, vizibilă datorită noilor imagini ale personajelor și a tehnologiei îmbunătățite pe pânză.

Contacte Corecte - Contactele fizice corecte revoluționează modul în care interacționează jucătorii de fotbal și mediul lor. Fiecare dribling, atingere, pasă, lovitură și elongație se mută corespunzător devierii mingii în raport cu poziția părții corpului sau obiectului cu care se conectează - acest lucru dă fotbalului exactitatea întoarcerii, rotirii și mișcării, precum și o traiectorie variată. Mișcarea mingii în FIFA 15 modifică jocul.

Control Set - Fanii FIFA 15 au acum mai multă libertate de atac cu capacitatea de a prelua controlul de la colegii de echipă în timpul aruncarilor, loviturilor de la colț și loviturilor libere. Folosind stick-ul dreapta, fanii FIFA pot controla acum coechipierii de la minge pentru a-i pune în locul optim, pentru a primi o pasă în timpul situațiilor de faze fixe.