Review FlatOut: Head On

<< Inapoi la jocul FlatOut: Head On

Cu siguranta acest joc este unul fermecator, cu masinile parca extrase din Dukes of Hazard si cu nevoia de distrugere ce incepe sa ne curga prin vene imediat ce “Head On” se incarca.

Daca la capitolul rafinament aceasta continuare a lui FlatOut 2 recupereaza cu umorul uneori bolnav, cu varietatea de moduri de joc si cu unele cascadorii tangente imposibilului. Chiar daca fanii seriei vor avea unele deja vu-uri cand se vor intalni cu “Head On”, insa asta nu opreste jocul sa fie unul extrem de reusit in domeniul curselor de masini.

“FlatOut” ofera o varietate bogata de tipuri de curse fiecare cu multe elemente distructive. Competitiile pe circuit sunt cele mai familiare – obiectivul fiind sa termini cusa si sa aduni destule puncte distrugandu-i pe ceilalti. Pozitia finala nu e stabilita numai de locul pe care il ocupi in momentul trecerii linei de sosire ci si de punctajul acumulat de-a lungul concursului. Jucatorii mai au la dispozitie un derby al distrugerilor, unde ideea e sa cauzezi cat mai multa distrugere adversarilor intr-o arena, mai ales izbindu-te in punctele mai vulnerabile ale masinilor lor, iar daca esti lovit, la randul tau, trebuie sa te ascunzi pentru a nu fi scos din competitie. Mai avem si modul “Beat the Bomb” (Bate bomba) care e o cursa contra-cronometru clasica, in care daca nu te incadrezi in timp o sa explodezi.

Modul de joc cascador e partea unde jocul e unic si exploateaza umorul bolnav de care spuneam mai sus. Ideea aici e sa conduci pe o bucata scurta de drum, sa prinzi viteza si sa lansezi soferul prin parbriz spre diferite tinte diferite, bazate pe alte 12 sporturi (bowling, darts, etc).

Modurile de joc mentionate inainte sunt impartite in doua componente mari: modul carnagiu si cel flatout. Carnagiul reprezinta un total de 36 de curse, derby-uri si provocari la care vei capata acces pe masura ce acumulezi destule puncte. Asta inseamna ca nici nu trebuie sa termini cursele pe primul loc, punctele le poti aduna si repetand o cursa de mai multe ori. Modul flatout seamana mai mult constructiei unei cariere de pilot, unde te vei intrece pentru a strange bani ca sa-ti poti permite alta masina sau piese mai bune pentru cea pe care o detii deja. Vei avea acces la peste 100 de competitii impartite in 27 de campionate si iti va lua ceva timp sa le termini pe toate.

Satisfactia pe care ti-o da “Head On” la volan e amplificata mult si de apropierea de legile fizice din realitate, de faptul ca tine cont de greutate si de manevrabilitatea unei masini. Vehiculele se izbesc si se stramba intr-un mod foarte realistic si, pe masura ce sunt tot ma iavariate, trebuie sa te lupti cu butoanele de control pentru a te mentine pe sosea. Jocul nu e absurd in dificultate, insa cu siguranta se afla pe treapta de sus a acestei scari.

FlatOut: Head On” e un joc pentru PSP ca la carte, oferind o varietate bogata de moduri de joc si pentru cand vrei sa pierzi numai cateva minute, si pentru atunci cand vrei sa umpli cateva ore bune.

Jocul poate fi jucat si in multi-player cu pana la 8 jucatori pe acelasi PSP sau cu alti 3 jucatori daca ai si ei PSP, posibilitate de conectare wireless si jocul instalat.