Review Marvel Ultimate Alliance

<< Inapoi la jocul Marvel Ultimate Alliance

Vedetele celor mai de succes serii de desene animate isi unesc fortele in Marvel: Ultimate Alliance. Dr. Doom a adunat o serie de raufacatori sub numele de Masters of Evil, al caror prim obiectiv este sa atace un transportor S.H.I.E.L.D. O coalitie de super eroi se formeaza rapid pentru a veni in ajutorul S.H.I.E.L.D. Directorul Nick Fury preia comanda situatiei si coordoneaza super-eroii pe masura ce ei continua sa il caute pe Doom si pe acolitii sai prin tot universul si prin dimensiuni diferite.

Multimea de raufacatori va va pune in dificultate in realizarea obiectivelor. Cei precum Ultron, Mandarin, Mephisto, Loki si Galactus joaca roluri importante, insa este loc si pentru raufacatori de nivel mai mic precum M.O.D.O.K., Fin Fang Foom, Arcade, Grey Gargoyle, Blackheart, Super Skrull si o multime de alti inamici. Exista cateva rasturnari de situatii excelente, iar povestea reuseste sa tina ascunse planurile adevarate ale Dr. Doom pana atunci cand este momentul potrivit.

Linia de start in Marvel: Ultimate Alliance consta in Captain America, Thor, Spider-Man si Wolverine, insa dupa cateva nivele jucate cu acesti eroi vi se ofera posibilitatea de a va crea propria echipa. La inceput veti avea aproximativ 18 eroi din care veti putea alege. Astfel veti intalni eroi precum: Fantastic Four, Iron Man, Moon Knight, Luke Cage, Spider-Woman, Deadpool, Blade, Dr. Strange, Ghost Rider, Silver Surfer. Partea distractiva in Marvel: Ultimate Alliance este modul in care veti fi purtat si dus printr-o mare varietate de locuri. Daca X-Men Legends va ducea doar prin coridoare si medii inchise, aici veti vizita unele din cele mai spectaculoase si mitice locatii din universul Marvel, inclusiv taramul lui Mephisto, Asgard, palatul lui Mandarin, castelul lui Dr. Doom si multe altele.

Configurarea personajelor este foarte bine realizata si foarte profunda, insa puteti alege sa o automotizati daca nu asta va intereseaza. Gameplay-ul se axeaza pe comanda unui grup de super-eroi cu care va trebui sa va deschideti o cale prin multimea de inamici, devenind mai puternici si castigand noi abilitati si ceva echipament pe parcurs. Fiecare erou are un set de puteri speciale si aceste puteri speciale combinate cu abilitatea de a zbura joaca un rol important in cadrul jocului. Exista atacuri corp la corp, atacuri la distanta, atacuri cu proiectile, cu raze, si atacuri extreme pe care le puteti declansa numai in anumite momente.

Chiar daca alegeti sa ignorati numeroasele misiuni auxiliare care va vor fi prezentate pe parcursul jocului, tot veti petrece 15 pana la 20 de ore pentru a termina Marvel: Ultimate Alliance, si aceasta cursa merita de la inceput pana la sfarsit. Jocul creaza senzatia ca puteti modifica chiar sfarsitul povestii in functie de ce decizii luati.

In afara de faptul ca este un RPG de actiune si foarte accesibil, Marvel: Ultimate Alliance prezinta esenta universului Marvel, un element incredibil luand in considerare materialul-sursa, desi nu sunt suficiente omisiunile pentru a fi justificata si o continuare. Acest joc este ceea ce trebuie sa aiba orice fan Marvel, insa actiunea este destul de satisfacatoare pentru ca si cei care cauta un joc palpitant sa fie multumiti, chiar daca nu sunt familiari cu acest univers Marvel.