Review Medal of Honor: Airborne

<< Inapoi la jocul Medal of Honor: Airborne

Pe langa faptul ca franciza a pus bazele jocurilor de acest tip iar acuratetea si autenticitatea istorica sunt foarte bine puse la punct, Medal of Honor Airborne si-a fixat ca obiectiv redefinirea seriei prin introducerea jucatorilor intr-un total mod de a experimenta un first-person shooter cu actiunea setata in timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial.

Intra in cizmele lui Boyd Travers, soldat de prima clasa din Divizia 82 din cadrul Airborne si angajeaza-te in batalii prin toata Europa. De la inceputuri de stangace de incepator, din Sicilia, pana la triumfuri rasunatoare in Germania, fiecare misiune incepand in spatele liniilor inamice, cu o parasutare total interactiva si intensa. Vizualizeaza toata operatiunea din aer si apoi controleaza-ti parasuta astfel incat sa aterizezi in locul dorit. Odata aterizat, readuna-ti simturile si evalueaza terenul. O mare varietate de arme autentice si modificabile sunt la dispozitia jucatorilor, fiecare cu caracteristici distincte. Alege-ti singur drumul in acest mediu libertin.

Echipa de dezvoltare a Medal of Honor Airborne asigura ca idealurile si integritatea prestigiosului congres Medal of Honor sunt reflectate cu acuratete in joc. Producatorii au cautat numeroase surse de exceptie pentru a se asigura ca jocul va fi fara greseala in datarea istorica si cat mai aproape de adevarata experienta a fortelor Airborne din Al Doilea Razboi Mondial. Avand functia de purtator de cuvant al fortelor Medal of Honor Airborne, capitanul Dale Dye, care a lucrat si ca Consultant Tehnic Militar pentru ultimele 7 jocuri Medal of Honor, se va asigura ca si aceasta experienta sa fie una autentica.

Caracteristici generale:

• misiuni intr-o atmosfera libertina gata sa fie experimentate in acest FPS plin de intensitate cinematica, cu actiunea condusa pe baza unei povesti bine puse la punct si cu libertatea de a decide urmatorul pas in orice moment;
  • incepe fiecare misiune cu o parasutare direct in teritoriul inamic. Punctul de aterizare ales de jucator poate schimba dramatic felul cum fiecare misiune este jucata;
  • o mare varietate de arme modificabile si adevarate iti stau la dispozitie;
  • dezvolta-ti abilitati cu arma ta personalizata si modificata pe teren, modificari ce raman pe durata intregului joc;