Review Rail Simulator

<< Inapoi la jocul Rail Simulator

Nu puteti lua in calcul nici un simulator referitor la trenuri fara sa il comparati cu productia Microsoft – Train Simulator, iar Rail Simulator poate fi comparat cu siguranta cu aceasta serie intrucat are o conexiune mai mult decat vizibila cu ea. Kuju a fost primul studio care a fost desemnat sa se ocupe de cercetarea si dezvoltarea jocului Train Simulator, si recent au fost alesi sa inceapa cercetarile si dezvoltarea urmatorului proiect Microsoft – Train Simulator 2. Productia acestuia din urma a fost anulata, si nu este deloc de mirare ca aceleasi studiouri Kuju s-au ocupat de jocul de fata – Rail Simulator.

Multe dintre ideile originale de continut ale jocului au fost incluse in aceasta ultima versiune oferita de Kuju. Au fost de asemenea adaugate si elemente noi, spre exemplu oameni care se misca prin statii, trafic mai realist pe sosele, interioare mult mai bine detaliate, modele de trenuri extrem de bine realizate si peisaje si medii inconjuratoare care atrag toate privirile. Toate aceste elemente fac ca Rail Simulator sa fie un urmas demn al Train Simulator.

Parte din succes este garantata de posibilitatea de a crea rute si trasee aditionale, si de a modifica dinamica deja existenta in joc. Pentru aceasta au fost puse la treaba multe studiouri anexe si multi colaboratori, in vederea proiectarii si gasirii de trasee noi, locatii diverse, incarcaturi de o mare varietate si vagoane diferite in functie de tipul de incarcatura.

Odata scos din cutie, jocul va fi instalat de pe un DVD, va va cere aproximativ 4,5 GB de spatiu pentru a fi instalat. A instala jocul nu este deloc greu, intrucat se face automat, nefiind necesara o implicare prea mare din partea jucatorului. De asemenea jocul isi va ajusta automat setarile, insa pentru a observa mai bine detaliile grafice veti putea modifica manual rezolutia si alte detalii, la fel facand aceleasi lucruri pentru a optimiza modul de vizualizare a detaliilor excelente ale jocului.

Rail Simulator prezinta o selectie impresionanta de modele de trenuri, printre care si modele de epoca, de locomotive cu aburi, inclusiv BR Class 47, Deltic, HTS si multe altele. Printre traseele disponibile se numara o foarte bine recreata ruta Paddington-Oxford, un itinerar antrenant Newcastle-York, un traseu cu peisaje si scene admirabile intre Bath Green Park si Tempecombe si multe altele, la fel de antrenante, de captivante, de frumos de urmarit si de interesante. Rail Simulator prezinta o buna selectie de trasee si scenarii de la dificultatea cea mai mica pana la cea mai mare, aceste scenarii fiind cu siguranta pe placul tuturor. De asemenea puteti explora inainte de inceperea efectiva a traseului, pentru a-l testa, pentru a invata structura acestuia, si pentru a invata cum se comporta trenul dumneavoastra.

Detaliile exterioare sunt ridicate la un standard mult mai inalt fata de medie, fiind ajustate intr-un mod fluid si cu multa precizie, avand ca rezultat o priveliste uimitoare, in care trenul are si el un mare cuvant de spus. Interiorul trenului este la randul lui foarte bine detaliat, avand chiar o camera libera cu care se pot verifica toate elementele componente.

Lasand deoparte partea grafica, sa spunem despre sunete ca sunt cu mult mai avansate si mai bine realizate fata de orice simulator de trenuri de la ora actuala. Efectele speciale sunt de inalta clasa, redand inclusiv turatiile diferite ale motorului, sau imperfectiunile liniilor de cale ferata care provoaca pocnituri si zdruncinaturi ale intregii incarcaturi. Partea ambientala nu este lasata nici ea deoparte, pasarile, vantul, si multe alte elemente facand din aceasta experienta una foarte realista.

Pe scurt, Rail Simulator va va introduce intr-o lume aparte, in care, daca se poate spune asa, veti putea convinge orice pasionat de trenuri sa porneasca mai degraba calculatorul decat sa se indrepte spre gara pentru a le observa. Este o experienta care merita traita si apreciata la maxim, rezultatele fiind cu siguranta pe masura sau chiar peste eforturile depuse pentru realizarea jocului.