Review Silent Hunter II

<< Inapoi la jocul Silent Hunter II

Daca ai urmarit vreodata U-571, Hunt for Red October sau Crimson Tide, aceasta este sansa ta de a-ti retrai acele vise de a fi capitan de submarin, cu ajutorul lui Silent Hunter 2. Vei participa la unele dintre bataliile epice din cel de-Al Doilea Razboi Mondial, vei comanda un submarin german printr-o serie de antrenamente, misiuni single player si campanii, in campania Axei impotriva convoaielor Aliatilor.

Puctul forte al jocului este reprezentat de atentia acordata detaliilor. Totul, de la mediul oceanului la comenzile scrise in germana, te ajuta sa traiesti senzatia ca te afli cu adevarat la bordul unui submarin german. Grafica si sunetul sunt neasteptat de bune; jocurile de acest gen au adeseori de suferit din pricina unei prea mari atentii acordate statisticilor, in detrimentul imaginii si a atmosferei jocului, dar Silent Hunter 2 se descurca admirabil in ceea ce priveste atat actiunea subacvatica, cat si pe cea de suprafata. Mai mult, nu vei avea nevoie de un computer superperformant pentru a te bucura de joc. Optiunile multiplayer iti permit sa joci intr-o retea locala (LAN) sau prin Internet.

De asemenea, Ubisoft a lansat Destroyer Command, un simulator de lupta navala din cel de-Al Doilea Razboi Mondial, care are optiunea de a fi legat la aceeasi lume, pentru a lupta impotriva jucatorilor de Silent Hunter 2.

Nu te lasa inselat, acest joc se adreseaza fanilor inraiti, iar cu ajutorul optiunii de joc in timp real (poate fi marita viteza), misiunile pot dura peste 24 de ore pentru a fi duse la indeplinire. Totusi, daca esti un fan al filmelor de gen, atunci acesta este cu siguranta jocul pe care ti-l doresti.

Caracteristici:

• Nave si aparate de zbor mapate 3D.
  • Grafica realista si o coloana sonora extinsa.