Review Star Trek: Legacy

<< Inapoi la jocul Star Trek: Legacy

Jocul plaseaza gamerii in rolul unui comandant de nava spatiala. In plus fata de nava proprie de care trebuie sa aiba grija, jucatorii mai pot prelua si comanda unei forte de pana la trei alte nave. Jucatorii pot da comenzi acestor nave sau pot trece de la una la alta pentru a le comanda manual daca se iveste necesitatea. Acesta este elementul care atrage cel mai mult impatimitii seriei. Exista in jur de 80 de nave in cadrul jocului, acoperind patru rase, prezentand nave aparute in fiecare serie si episod. Atentia la detaliile navelor se face simtita si aici. Fiecare nava stelara majora, precum NX-01 a capitanului Archer sau Enterprise D si E ale lui Picard sunt reprezentate foarte bine, aratand aproape exact cum aratau si in serialele de televiziune. Pe masura ce navele incaseaza lovituri, bucati din ele se desprind. Efectele sonore ale exploziilor sunt excelente si cele ale teleportoarelor si fazerelor (phasers) sunt replici fidele ale originalelor.

Fanii Star Trek vor fi foarte incantati de poveste. Scenariul este foarte bine realizat, detaliind o intriga a longevivului am de stiinta Derek Chester care reuseste sa implice in actiune toti cei cinci capitani principali ai seriei. Vestea proasta este ca povestea poate deveni cam dificil de urmarit. Misiunile pot deveni incursiuni care sa intrerupa firul narativ, sau care realizeaza rasturnari de situatie neasteptate. Din fericire exista in meniul principal, la Extras, cateva animatii care pot sa lamureasca gamerii si sa ii ajute sa puna povestea cap la cap. Toti cei cinci capitani fac o treaba buna, vocile lor fiind interpretate de personajele care au jucat si in seria televizata.

Jucatorii vor avea posibilitatea de a conduce navele, cu tastele WASD pentru a schimba directia si miscand camera prin folosirea mouse-ului. Provocarea este sa va obisnuiti cu aceasta modalitate de control si sa ajungeti sa manevrati nava cu pricepere.

Misiunile si situatiile de lupta din Legacy sunt de-a dreptul captivante, majoritatea constand in provocarea de a bombarda si distruge navele inamice. De asemenea exista o misiune de un nivel marit de dificultate in cadrul jocului unde jucatorii vor fi pusi sa doboare fragmente stelare inainte ca acestea sa loveasca diverse planete. Intrucat nu exista posibilitatea de a salva in cadrul misiunilor si nici nu exista checkpoint-uri, acest lucru poate deveni la un moment dat frustrant.

Jocul contine un mod Skirmish care permite jucatorilor sa vada in joc 16 nave, respectiv patru echipe care pot juca una impotriva celeilalte pe o varietate de nave.

Modul multiplayer poate fi jucat fie deathmatch, fie in cooperare. In cooperare jucatorii vor trebui sa faca fata valurilor nesfarsite de inamici, iar in deathmatch se vor lupta unul impotriva celuilalt.

Toate aceste elemente fac din joc unul cu siguranta dorit, mai ales de fanii genului, desi poate prezenta o atractie si pentru cei care nu au fost interesati de seriile televizate, intrucat jocul se comporta foarte bine, contine elemente interesante, si poate prezenta provocari care sa puna la incercare chiar si cei mai experimentati gameri.