Review Star Wars: The Force Unleashed

<< Inapoi la jocul Star Wars: The Force Unleashed

Cand auzi fanfara, cam stii la ce sa te astepti. La fel si cand la urechi ajung sunete din tema muzicala a jocului “Star Wars”, cu toate ca aceasta serie nu prea a impresionat in ultimii ani. Cu toate acestea, “The Force Unleashed” pare sa se detaseze de aceasta perioada, oferind o intriga interesanta in care vei intalni multe personaje indragite, insa nu va face economie nici la capitolul actiune si surprize.

In acest joc vei intra in pielea lui Galen “Starkiller” Malek, ucenicul secret al lui Darth Vader. Razboiul Clonelor a luat sfarsit, iar Vader iti ordona sa urmaresti si sa distrugi si ultimii Jedi ramasi in viata. Explorarea universului din aceasta perspectiva intunecata a Fortei se va dovedi a fi o experienta foarte interesanta. Aventura, desi nu se intinde foarte mult, e plina de rasturnari de situatie, de fete mai mult sau mai putin prietenoase, e foarte profunda si uneori chiar exploziva. Vei interactionar si cu Vader, dar, in cea mai mare parte a povestii, vei fi insotit de un andoid numit PROXY si femeia care piloteaza pentru el, Juno Eclipse. Nu putem dezvalui detaliile aventurii acestui trio, pentru a nu va rapi placerea de a o descoperi personal, insa e suficient sa spunem ca veti ajunge sa-l indragiti foarte mult pe Starkiller si pe camarazii sai, mai ales ca fiecare pas al lor duce dupa sine un conflict moral interior extraordinar.

Totusi, atractia principala a jocului nu e Starkiller, ci motorul fizic al jocului, cel care se afla in spatele miscarilor spectaculoase pe care le vei vedea in “Star Wars: The Force Unleashed”. Folosing priza Fortei, poti apuca si apoi arunca orice obiect din jur, inclusiv inamicii, dac aasta iti doresti. Tot Forta te poate ajuta sa impingi diferite obiecte din calea ta, inclusiv oamenii incapatanati. Aceste abilitati iti vor oferi cateva momente de glorie pe care nu le vei uita niciodata. Fie ca vei tranti soldatii unii de altii sau ca vei dobori o multime de rebeli cu o singura descarcare de energie, nu vor lipsi exclamatiile de genul: “ai vazut?!”.

“Star Wars: The Force Unleashed” se desfasoara intr-un ritm destul de alert, asa ca, intre intalnirile cu tot felul de roboti de razboi sau de personaje foarte puternice, te vei afla mereu in mijlocul actiunii. In cazul in care esti doborat, vei fi intors la ultimul check-point, insa dezastrul pe caer l-ai provocat deja nu se va schimba, o caracteristica utila pentru ritmul alert al acestui joc.

Partea grafica si sonora a jocului captureaza perfect atmosfera din “Star Wars”, decorurile fiind pline de detalii, iar efectele din timpul bataliilor cu sabiile laser sunt la fel de impresionante cum ti le amintesti din film. In plus, jocul ofera si muzica lui John Williams si cateva piese din capodopera cinematografica, iar vajaitul sabiilor e printre cele mai convingatoare pe care le vei auzi vreodata.

Daca vrei sa mai schimbi ritmul, ai la dispozitie si un mod multi-player, inmultind distractia si variind adversarii. Ii poti infrunta pe cei mai buni prieteni sau pe cei mai mari dusmani in tot felul de dueluri, cu modurile Deathmatch si King of the Hill.

Conflictul inter-stelar n-a fost nicicand atat de aprig ca acum, asa ca nu mai astepta si activeaza-ti sabia laser, pregateste toata Forta care te alimenteaza si intra direct in actiune alaturi de personaje pe care le vei indragi, daca nu o faci deja.